תפריט ראשי
 

שמירת מוסדות חינוכיים במקצועיות ורגישות,

בתוך המציאות הביטחונית המורכבת שלנו

 

במציאות הבטחונית היום בארץ חשוב להיות בעירנות גבוהה למפגעים בטיחותיים שונים כמו חפצים חשודים או אנשים שאינם אמורים לשהות באזור המאובטח.

עם זאת, עבודה במרחב חינוכי, אנושי, הומניסיטי מביא איתו יחס שונה לסביבה הנמצאת במרחב החינוכי וסביבו. כיצד ניתן לפעול נכון בראי סיטואציה זו?

 

ב -ניב בטחון בע"מ אנו שומרים על ערך האדם- גם שמירה על חיי האדם ועבודה מקצועית, מהירה ומדוייקת של הגנת המרחב, תפעול אירוע ושמירה על השיגרה.
במקביל המאבטחים שלנו מעניקים יחס חם ואמפתי כלפי אוכלוסיית המרחב החינוכי\ קהילתי וסביבתו. גם בתפעול אירוע אנחנו דואגים לזכור את מי שחווה את האירוע- ילדים ובני נוער הרגישים ומושפעים מאירועים אלו יותר.
אנו פועלים במקצועיות, אחריות וללא לחץ מיותר.

 

הכוח המקצועי עובר קורס הכשרה מקדים, ועובר בדיקות חשובות כי הכשרתו הצבאית או המשטרתית מתאימה, בדיקה כי המאבטח ללא עבר פלילי או עבירות מין- לפי האישורים המשטרתיים הנדרשים.
בנוסף- החברה עובדת ע"פ חוזר מנכ"ל ומכשירה את המאבטחים על פי תקני ISO.

 

בשגרה- המאבטח, לבוש מדים ייצוגיים ונושא נשק 9 מ"מ ו- 2 מחסניות (באישור משרד הפנים), מגן על הכניסות למוסד החינוכי ומבצע פטרול במתחם לוודא שאין מפגעים. המאבטח מחוייב להכיר את מרחב ההגנה שלו על כל פינותיו והשמירה מקיפה ויסודית.
ביום-יום צוות האבטחה עובד יחד עם המוסד החינוכי ובהתאם אליו.
כחלק מהצוות ונהליו- וגישתו החינוכית המיוחדת. לא יהיה הבדל בין יחסו ומסריו החינוכיים של המאבטח לבין הדרך החינוכית של בית הספר.

 

כאשר בוחרים בצוות אבטחה חשוב לבחור בצוות מקצועי אשר רואה את הילדים, בני הנוער, המורים, המדריכים והקהילה העוטפת את המוסד החינוכי.


חברת האבטחה ניב בטחון בע”מ תתן מענה מקצועי, נעים, דואג ושומר למוסד החינוכי שלכם.

אבטחת טיולים

 

יש לכם שאלות ?

צרו איתנו קשר

 

 

 

 

ניב בטחון

ניב ביטחון 1997 בע"מ

כתובת: רח' העלייה 3/5, עפולה

ת.ד. 2940

טל': 04-6420660

פקס: 04-6592544

נייד: 053-7787400

 

הפעל נגישות

בניית אתרים